• 24.04.2024

Практичні поради лікарям: як ефективно спілкуватись з пацієнтами у кризових ситуаціях

Чер 28, 2022

ДУ «Кіровоградський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» спільно з Національною службою здоров'я України надає поради лікарям:

Як спілкуватись з пацієнтом в умовах війни ❓ Відповідь на це та інші питання – у брошурі для лікарів.

Брошура «ЛІКАР ТА ПАЦІЄНТ: спілкування в умовах війни» є першим унікальним матеріалом, присвяченим налагодженню плідної взаємодії медпрацівників з людьми, які вимушені  залишити свої домівки через війну. Брошура підготована командою Проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» (USAID HRS).

Формування культури комунікацій у просторі «лікар-пацієнт», зміна підходу до процесу лікування та ставлення до осіб, що звернулись за допомогою в умовах війни, - ці теми стали новими для кожного з нас, тому практичні поради, розроблені фахівцями Проекту, стануть у нагоді для побудови, довірливих та відкритих стосунків між працівниками сфери охорони здоров’я та пацієнтами.

Брошура, присвячена спілкуванню з пацієнтами під час війни. Вона перша у серії  публікацій «Люди і людяність в охороні здоров’я», яку започатковує проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я». Матеріали цієї серії сприятимуть встановленню довгострокових чесних та толерантних взаємовідносин між працівниками сфери охорони здоров’я та пацієнтами.

Наступна публікація буде присвячена питанням вразливості під час отримання медичних послуг.

Завантажити брошуру можна на сайті НСЗУ за посиланням:  https://cutt.ly/LKnQ43P.

Якщо ваш медичний заклад зацікавлений отримати друковані примірники брошури «ЛІКАР ТА ПАЦІЄНТ: спілкування в умовах війни», перейдіть за посиланням, щоб зробити замовлення – https://forms.office.com/r/RqqCv1mz8R