• 04.05.2024

Сигаретна упаковка – важливий канал комунікації зі споживачами тютюну

Лют 2, 2024

Кіровоградський обласний центр контролю та профілактики хвороб спільно з Центром громадського здоров’я надає інформацію:

Виробники через привабливий дизайн намагаються залучити до лав курців нових споживачів, зокрема молодь та підлітків, які найбільше піддаються подібним маркетинговим маніпуляціям. Та водночас тютюнова упаковка є важливим джерелом інформування й про наслідки куріння.

Існує міф, ніби попередження на упаковках не працюють. Однак дослідження говорять про інше: 93% теперішніх курців помічають медичні попередження на пачках сигарет, а 54% курців задумувались через них про припинення куріння.

Людина, яка викурює щодня пачку сигарет, побачить попередження про шкоду куріння кожного разу, коли бере пачку, — це щонайменше 20 разів на день і 7000 разів на рік. Реалістичні зображення справжніх хвороб, спричинених курінням, допоможуть усвідомити проблему, прийняти рішення кинути курити, а наявність сервісу, куди можна звернутися за допомогою, додасть мотивації для дій.

Міжнародні дослідження підтверджують, що комбіновані медичні попередження на упаковках тютюнових продуктів (текстове попередження та зображення) ефективні в:

  • підвищенні знання про шкоду для здоров’я від тютюну;
  • запобіганні рецидивам у колишніх курців;
  • збільшенні кількості спроб курців кинути курити;
  • сприянні використання ресурсів для припинення куріння.

Безпечного куріння не існує! Шукайте рекомендації на сервісі щодо надання допомоги з відмови від куріння "Я кидаю курити": https://stopsmoking.org.ua