ДУ «Кіровоградський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» спільно з Національною службою здоров’я України роз’яснює, що потрібно робити, якщо трапиться таке, що ви записалися до свого сімейного лікаря, а він раптово захворів.
Медичний заклад зобов’язаний призначити лікаря на заміну того, який захворів. Це ніяк не впливає на пацієнтів – медична допомога є так само безоплатною, а декларація – чинною.
Медзаклад інформує пацієнтів про раптову відсутність лікаря першого ж дня. Оголошення може бути опубліковане на сайті закладу, сторінці в соцмережах, розміщене безпосередньо в закладі на видному місці. А пацієнтам, які були записані до цього лікаря, мають зателефонувати.
Дізнавшись про відсутність лікаря, пацієнт може перенести візит на пізніше. Якщо ж проблема не терпить, то просто прийти в запланований час і отримати консультацію лікаря на заміну.
Якщо ситуація невідкладна і потребує термінової допомоги, звертайтеся напряму в найближчий медичний заклад, для цього не потрібне направлення. Якщо ж є загроза життю чи здоров’ю – телефонуйте 103.