• 27.04.2024

Що робити, якщо немає мобільного зв’язку

Гру 5, 2022

ДУ «Кіровоградський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» спільно з Центром громадського здоров’я

Залишайтеся на зв’язку в критичній ситуації!

Рекомендації для населення у разі відсутності мобільного зв’язку

Пройдіть до найближчого «Пункту Незламності», де наявні мобільний зв’язок, інтернет, живлення. Мапа пунктів є на сайті: https://nezlamnist.gov.ua/

Якщо не працює мережа оператора — скористайтеся національним роумінгом. Знайдіть у телефоні та виберіть іншу доступну мережу: Vodafone UA, Lifecell, UA-Kyivstar.

Скоротіть розмови до мінімуму, адже саме в цей час хтось намагається використати мережу для виклику екстрених служб. Віддавайте перевагу текстовим повідомленням.

Встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків.

Заздалегідь встановіть на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, наприклад, BRIDGEFY. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60–100 метрів). Домовтесь про використання одного додатку із рідними, сусідами, щоби бути на зв’язку.

Звертайте увагу на оповіщення від ДСНС, Нацполіції та інших органів влади через засоби комунікації (теле-, радіо-, гучномовці, соцмережі).